Webinarserie
Dato: 7. november 2024
Tid: fra kl. 09.00
Påmeldingsfrist: 6. november
- kommunikasjon: hvordan kan banken snakke med kunder om betalingsproblemer?
Webinarserie
Dato: 7. november 2024
Tid: fra kl. 09.00
Påmeldingsfrist: 6. november
- kommunikasjon: hvordan kan banken snakke med kunder om betalingsproblemer?
I det siste webinaret i serien Sårbare kunder er temaet kommunikasjon, hvordan kan banken snakke med kunder om betalingsproblemer? Webinaret varer i 60 - 90 minutter, og arrangeres 7. november. Foreleser er Ingvild Stjernen Tisløv, psykolog og gründer.
Temaene i webinarserien er:
Målgruppe
Bankenes rådgivere/medarbeidere som arbeider med kundedialog.
Dato |
7. november 2024 |
Tid |
Fra kl. 09.00 |
Sted |
På egen PC - hjemme, eller på jobb |
Kursavgift |
kr 2 800,- pr. webinar |
Påmeldingsfrist |
6. november |
Programmet til webinaret den 7. november publiseres primo september.
Temaene i webinarserien er:
Webinaret gjennomføres fra kl. 09.00 den 7. november 2024.
På webinardagen vil du motta en link til e-postadressen som du har registrert deg med. Vi anbefaler at du logger deg på minst 10 minutter før oppstart for å sikre deg at lyd og bilde fungerer. Kursplattformen er åpen fra kl. 08.30.
Du får mulighet til å stille spørsmål skriftlig i en chattefunksjon i «møterommet» underveis i webinaret, og alle som er i «klasserommet» vil se spørsmålene. Alle deltakerne er mutet, vi kan ikke se og høre dere.
NB! Står det – Creating your session når du klikker på «knappen» Bli med er det pga en brannmur. Logg deg da på utenfor bankens nett, f.eks. bankens Gjestenett hvis du sitter i banken, mobilnett, eller ditt private nett på hjemmekontoret.
Bekreftet påmelding blir sendt ut ca. 1 uke før kursstart.
Foreleserne i denne webinarserien er:
Endre Jo Reite, direktør personmarked, BN Bank
Endre er utdannet sivilingeniør fra NTH, og har en doktorgrad i industriell økonomi fra NTNU og mange års erfaring fra bank / finans. Etter 20 år i arbeidslivet vendte han tilbake til skolebenken og tok en doktorgrad i økonomi på NTNU. Doktorgraden handler om samspillet mellom banker, kundene og reguleringen av bank og finansnæring. Han så på hvordan forbrukerne forholder seg til bank samt bankbruk, og hvordan de refinansierer lånene sine, bygger opp gjeld og bruker ulike kredittkilder. Slik som boliglån og forbrukslån, og hvordan de refinansierer dem i hverandre, og ikke minst, var han opptatt av hvordan forbrukerne bruker produktene til bankene.
Diana Peters, er leder for marked og samfunnsansvar i Bank2 og Bluestep Bank
Bank2 har lang erfaring med refinansiering og hjelp folk ut av økonomiske problemer. Diana har jobbet innenfor bank og finans i 15 år og har blant annet deltatt på studietur til London med OsloMet for å besøke banker, finansinstitusjoner og veldedige organisasjoner som jobber aktivt med håndtering av sårbare kunder. Hun har også gjennomført en sertifisering gjennom Vulnerability Academy i regi av UK Finance og Money Advice Trust.
Ingvild Stjernen Tisløv, psykolog og gründer.
Brenner for at samfunnet skal klare å bryte sammenhengen mellom betalingsproblemer, gjeld, fattigdom og psykisk helse. Leder prosjekt om gjeld og psykisk helse med Bank2. Stiftet Reynd AS og samfunnspsykologi.no med Jonas Vaag i 2022. 50% stilling som universitetslektor ved psykologisk institutt. 11 års erfaring fra statlig barnevern (Bufetat og Bufdir). Familieterapi, sosioøkologisk tilnærming, konsultasjon og ferdighetsorientert veiledning individuelt og grupper. Undervisning, foredrag og annen form for fagformidling (media/podcast etc). Ansvar for kvalitetssikring og implementering av multisystemisk terapi (hjemmebasert behandling av alvorlig risikoatferd hos ungdom) mellom 2016-2022.
Påmeldingsreglene vil variere i året 2024 for de forskjellige arrangementene. Når det ikke er mulig å gjennomføre kurs og konferanser vil arrangementer kunne bli flyttet til en ny dato, eller satt opp som webinar, alternativt kansellert.
Bekreftet påmelding blir sendt ut ca. 1 uke før webinarstart.