Rettigheter ved samlivsbrudd og skilsmisse

Webinar
Dato: 19. - 20. mai 2021
fra kl. 09.00 - 12.00
Påmeldingsfrist: så fort som mulig

Webinaret Viktige forskjeller mellom ekteskap og samboerskap med praktiske eksempler fra kundedialogen

 

Webinaret ser på viktige forskjeller mellom ekteskap og samboerskap - med praktiske eksempler fra kundedialogen.


Målgruppe

Bankenes rådgivere/medarbeidere som arbeider mot personmarkedet.

 

Praktisk informasjon 

Dato

19. - 20. mai 2021

Tid

fra kl. 09.00 - kl. 12.00

Sted

På egen PC - hjemme, eller på jobb

Kursavgift

Kr 3 550,-

Påmeldingsfrist

så fort som mulig

 


Meld på 

Om kurset / Program

Webinaret ser på:

  • Rettigheter ved samlivsbrudd og skilsmisse
  • Arverettigheter for samboere og ektefeller
  • Arvelov i kraft fra 1. januar 2021 – hva er nytt?
  • Samboerkontrakten
  • Særlige råd om hva en samboerkontrakt bør inneholde
  • Typiske konfliktsaker

 

Meld på  

Gjennomføring


Webinaret gjennomføres 19. - 20. mai  kl. 09.00 - kl. 12.00.

På webinardagen vil du motta en link til e-postadressen som du har registrert deg med. Vi anbefaler at du logger deg på minst 10 minutter før oppstart for å sikre deg at lyd og bilde fungerer. Kursplattformen er åpen fra kl. 08.30.

NB! Står det – Creating your session når du klikker på «knappen» Bli med er det pga en brannmur.  Logg deg da på utenfor bankens nett, f.eks. bankens Gjestenett hvis du sitter i banken, mobilnett, eller ditt private nett på hjemmekontoret.

Bekreftet påmelding blir sendt ca. 1 uke før kursstart.


Meld på    

Foredragsholdere
  • Line Juuhl, advokat MNA og assosiert partner Brækhus
  • Eivind Ingolfsen, Advokat emeritus

 

Meld på 

 

Påmeldingsregler

Påmeldingsreglene vil variere i året 2021 for de forskjellige arrangementene grunnet Covid-19. Når det ikke er mulig å gjennomføre kurs, konferanser grunnet Covid-19 vil arrangementer kunne bli flyttet til en ny dato, eller satt opp som webinar alternativt kansellert. Spama følger nøye med på utviklingen, og vil vurdere situasjonen og flytting av arrangementer fortløpende.

  1. Påmeldingen er bindende.
  2. Blir du forhindret fra å møte er avbestilingsfristen 2 uker før oppstart av 
    arrangementet, gitt forsvarlig gjennomføring iht Covid-19 reglene
  3. Dersom kursarrangør blir belastet for avmeldte deltakere av hotellet, blir belastningen videresendt til arbeidsgiver.
  4. Hvis du blir forhindret fra å møte, er det fullt mulig å la en kollega overta plassen din.
  5. Ved sykdom gjelder reglene overfor.

 

Meld på 

 

Bekreftet påmelding blir sendt ca. 1 uker før webinarstart.