Statlige støtteordninger for næringslivet

Webinar
Dato: 16. februar 2021
fra kl. 09.00 - 12.30
Påmeldingsfrist: så fort som mulig

Webinaret ser på støtteordningene for næringslivet iverksatt på grunn av Covid-19.

Vi tilbyr dette webinaret for å gå igjennom de statlige støtteordningene som er iverksatt siste året for å avhjelpe næringslivets vanskelige situasjon på grunn av Covid -19.

Målgruppe

Medarbeidere og ledere som arbeider med næringslivskunder.

 

Praktisk informasjon 

Dato

16. februar 2021

Tid

Oppstart kl. 09.00

Sted

På egen PC - hjemme, eller på jobb

Kursavgift

Kr 2 450,-

Påmeldingsfrist

så fort som mulig

 

Om kurset / Program


Vi tilbyr dette webinaret for å gå igjennom de statlige støtteordningene som er iverksatt siste år for å avhjelpe næringslivets vanskelige situasjon på grunn av Covid -19.

Webinaret vil inneholde

  • En oversikt over generelle tiltak som er iverksatt for å lette bedriftenes økonomiske situasjon
  • Kompensasjonsordningen
  • Lånegarantiordningen
  • Rekonstruksjon
  • Hvordan ordningene står i forhold til hverandre

Kurset vil også vise en naturlig kronologi når det gjelder søknader i ulike ordninger.
Svikaktig oppførsel ved søknader blir også berørt. Videre blir ordningene eksemplifisert med praktiske cases.

 

Meld på  

 

Gjennomføring


Webinaret gjennomføres 16. februar kl. 09.00 - kl. 12.30.

På webinardagen vil du motta en link til e-postadressen som du har registrert deg med. Lenken kobler deg opp i klasserommet, som er en plattform for webinarer. Viktig med et godt internett - og en nettleser som ligger utenfor bankinterne pålogginger, f.eks Citrix. Vi anbefaler at nettleseren Internett Explorer ikke brukes, da de fleste verktøy ikke lenger støttes av denne nettleseren.

Logg deg på minst 10 minutter før oppstart for å sikre deg at du kommer inn i "klasserommet". Klasserommet åpnes opp en 1/2 time før webinaret starter så du har mulighet for å teste lyd, bilde og nett.

Bekreftet påmelding blir sendt ca. 1 uke før kursstart.


Meld på    

Foredragsholdere
  • Ingvild Onshus Kaagen, Leder finansiell service tax and Law, Associate Partner og advokat i EY
  • Rune Stavenes, Partner og advokat i Advokatkontoret i Bergen
  • Eivind Ingolfsen, Advokat emeritus

 

Meld på 

 

Påmeldingsregler

Påmeldingsreglene vil variere i året 2021 for de forskjellige arrangementene grunnet Covid-19. Når det ikke er mulig å gjennomføre kurs, konferanser grunnet Covid-19 vil arrangementer kunne bli flyttet til en ny dato, eller satt opp som webinar alternativt kansellert. Spama følger nøye med på utviklingen, og vil vurdere situasjonen og flytting av arrangementer fortløpende.

  1. Påmeldingen er bindende.
  2. Blir du forhindret fra å møte er avbestilingsfristen 2 uker før oppstart av 
    arrangementet, gitt forsvarlig gjennomføring iht Covid-19 reglene
  3. Dersom kursarrangør blir belastet for avmeldte deltakere av hotellet, blir belastningen videresendt til arbeidsgiver.
  4. Hvis du blir forhindret fra å møte, er det fullt mulig å la en kollega overta plassen din.
  5. Ved sykdom gjelder reglene overfor.

 

Meld på 

 

Bekreftet påmelding blir sendt ca. 1 uker før webinarstart.